Borta bra..

.. MEN hemma bäst! Efter en helg fylld av sin morsa, mormor, hasse, morfar m fl. så är det ganska skönt att återvända till verkligheten. Har suttit vid datorn någon timme nu, internet är absolut den bästa uppfinningen någonsin. Igår kväll satt jag nämligen och spelade harpan och spindelharpan i flera timmar efter pensionärernas läggdags. Det har också sin charm, men just nu känner jag bara "LÄNGE LEVE INTERNET!".
Att vara borta dessa 5 dagar fick mej att inse hur underbart mitt liv är i vanliga fall. För första gången på ganska länge så saknar jag att vara hemma hos min pappa, vilket är mycket positivt! Ska över dit imorn, sköönt! Sen ser jag mycketmycket fram emot att träffa CarroBarro och andra skönisar senare i veckan! Har varit ifrån Carro en hel vecka så nu saknar jag henne verkligen! Vi ska kolla balklänningar och eventuellt baka brownies imorn! Sen ska jag försöka hitta någon lämplig verkstad att lämna in min cykel på också. Hmm. Jag fattar egentligen inte hur jag ska hinna med allt imorrn. Första bästa är väl att sova lite kanske! Så god natt! Sov många söta drömmar! 


Foto taken by me :)   

Kommentarer
Postat av: CarroBarron

Jag saknar dig med!! Du finelifinfina människa!



Måste förresten bara säga att jag verkligen håller med om att det ÄR som att återvända till verkligheten när man varit borta! Man blir ju helt avskärmad från precis allting! Jätteskönt faktiskt... Men kanske inte alltför länge.



Kramiz bananiz!

2010-04-07 @ 09:42:03
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0