En lördag utan dess like

Eller tvärt om menar jag. En lördag som egentligen borde ha varit en söndag. Detta har varit den enda dagen på lovet som jag inte hade planerat särskilt mycket på. Jag tänkte sova, that´s it. Jag har målat i målarbok med min syster. Spelat sims 2 för första gången på några år (blev förvånad över hur tiden kan gå så fort av att göra det, det var konstigt nog lite roligt) Och hoppsan så var hela eftermiddagen slut. Ut och skynda sig och springa en runda. Hem och stretcha/duscha. Äta. Spela Trumpet. Äta marängsviss. Känna sig som en uppstoppad groda. Sätta sig vid datorn. Tänka på att man längtar efter att Flickan som lekte med elden ska börja. Oj, en fluga flög visst in i min näsa. Obekvämt.

Den som har läst det här inlägget har absolut slösat bort sin tid på något helt onödigt. Jag tror att det här är ett av de mest tomma inläggen jag någonsin har skrivit. Jag kan i alla fall påminna er om att titta på svt1 klockan 21 :)
Jag Längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0