Vet inte vad jag ska skriva för rubrik så det blev den här!

JA, för den här texten har egentligen inget ämne. Jag skriver för att jag måste skriva något. Det är skönt stt skriva av sej lite! Carro har preis varit duktig och borstat tänderna. Jag avundas henne. För hur mycket jag än försöker så hamnar jag alltid i någon slags period av glömska när det gäller att borsta tänderna då och då. Som tur är så har jag ingen sån period för tillfället. Jag har däremot en finnig, villbarahaonyttigmatellergodisperiod, vilket inte gynnar min vikt. Jag tror aldrig att jag har ätit så mycket godis på en och samma gång som jag har gjort nu i påskhelgen. Trevligt, trevligt. Så därför (och också för att jag knappt har rört på mej över huvud taget den senaste veckan) blir det en sväng till simhallen imorn. Jag tror att jag ska försöka simma så långt som jag orkar, så att man är riktigt utröttad när man kommer hem. Det skule vara skönt :)
Nu ska jag också vara lite duktig tänkte jag, så god natt (och glad påsk i efterhand)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi är vackra och har massa fina muskler. Då kan man äta god mat. Åsså blir man större, så blir det mer av oss underbara människor. Bra va? Mycket av det goda!

2010-04-08 @ 17:33:26
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0