Hejsaaan :D

Goddagens! Springer runt här hemma till superhög musik, fett najs.
Ska träffa en kompis om en kvart. Jag sitter fortfarande i pyjamas, oo behöver egentligen duscha. Men det blir att sätta upp en liten knut och dra på sej vad man nu hittar.
Ikväll blir det grönan! Ska titta lite på miss li hade jag tänkt.



Ska försöka skriva lite mer igen nu när ja har lov! :D
Dessutom kan jag lägga undan tegelstenen som det står GRUNDSKOLA på för nu är det avklarat! Väldigt skön känsla måste jag säga!

men nu måste jag skynda mej!
ciao

Kommentarer
Postat av: Carro

Grönan var naajs! Märkligt att man aldrig hittat det där singstar-stället tidigare ju!

Aa, grönan blir vårt häng i sommar asså ;)

2010-06-19 @ 21:12:03
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0