Godmorron!

God Morgon! Jag vaknade superpigg 8.30! Ovanligt! Mitt goda humör håller i sig. Just nu sitter jag och dricker en god kopp kaffe. Jag försökte göra lite skummad mjölk men jag hade ingen bra visp, så det blev ett millimetertunt lager skummat! Men vadå? Bättre än ingenting! 
Jag vet inte om jag ska fixa en ny header eller inte. Den som är nu ser så dyster ut! Det passar sej inte!

Vi 11 ska jag följa med min brorsa på hans simskola, 100 kr blir mina, precis vad jag behöver! Sen tycker väl carro upp nån gång vid 14 tror jag. Idag ska vi färga hennes hår med henna, bajset står under min säng. Åh vad bra att jag skrev dedär om simningen! Nu kom jag just på att jag måste lägga in härlig musik på mitt megastora mobilminne :)


För er morgonpigga!


Florence valentin - Spring Ricco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0