Hihi!

Varför är det BARA jag som tyckte att det var rätt låt som vann i Mello!? Visst, Salem var bra, men ärligt talat? Låten är enformig! Det är samma sak om och om igen i 3 minuter. Salem måste verkligen haft idé-torka. Annas låt är liksom riktigt feelgood! Jag tror framför allt att det är texten som tilltalar mej mest, för vad handlar Keep on Walking egentligen? Vad säger han när han inte säger Keep on Walking? hmmm... Jag venne. OCH Anna ser INTE ut som en padda? Jaja! Nu känns det som om jag håller på att bli nått slags arg tonårsbloggare som försvarar påhopp och nån sån patetisk människa vill jag inte vara. Så nu är det här inlägget slut. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0