it´s tuesday, friends!

Hej allesammans! Sitter här hemma och har inte så supermycket för mej. HAha när jag kom hem för nån timme sen så sprack mina byxor när jag skulle ta av mej skorna! HAHAHA! Jättekonstigt egentligen, man tror inte att de ska spricka, för de ser ut som att de sitter ganska löst, och de gör de över allt förutom kring höfterna och så. Men jag ska typ göra skjorts av dem i stället. Jag har aldrig haft några byxor som har spruckit så jag blev verkligen jätteförvånad!

Igår var det fruktade intagningsprovet på södra! Det gick faktiskt riktigt bra! Armarna skakade av nervositet men jag lyckades få fram några fina toner i alla fall! På efter middagen hade lärarna där ringt till min trumpetlärare Håkan och snackat. Jag och Carro hade tydligen varit skitbra! Så vi är nästannästan inne! BÅDA TVÅ! Lycka säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Carro

Lycka, min vän, lycka är ordet! Wohoo!

2010-03-22 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0