sportlov!

Jag tror att jag ska börja skriva lite mer. Eller försöka i alla fall. Det är väl inte så jättemånga som är intresserade men det är inte direkt för er som jag skriver. Det är mer för mej själv. Hoppas jag...

Aja, nu är sportlovet slut. Det har varit ett underbart sportlov för min del! Jag ska passa på och göra ett kolage tror jag..

Så färdigt! Jag tog med mej min fina Nikon D3000 till min kära vän Carro i onsdags. Som de fotofreaksen vi är födda till att vara så tog vi typ 500 bilder eller nått sånt! Här är sammanfattningen i alla fall!



Vi färgade mitt hår med henna(med kaffe i) och gjorde skitäcklig kola. Sen gjorde vi massa annat också. I alla fall, det jag vill komma till är resultatet på mitt hår! 

TADAAAA!


Steaksouce!


Kram på er allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0