Måndag - dagen då man tabbar.

En nästan perfekt dag! Efter skolan så åkte jag till mamma så hon fick skriva på ett papper om ett bidrag som jag ska söka. Jag tog min första bulle på en månad. Stor fet kardemummabulle a lá Brunsviken. Gott! Sen stack jag iväg och hämtade gympakläder och sen träffade jag My och Carro! Vi gymmade på friskis. Mycket najs måste jag säga. Sen köpte jag bröd och grönsaker med My. Sen gick jag hem. Och åt.
En stor fet tabbe som jag gjorde idag var att jag glömde mina nycklar hos mamma. Så nu kommer jag inte in eller ut här hemma, och jag kan inte hämta nycklarna imorn efter skolan för då jobbar mamma. Jag är helt enkelt utelåst. Tabbe.
En annan tabbe som jag har lyckats göra flera gånger idag är att jag har sagt något om någon person. Och så har den personen råkat var en meter bakom mej och förmodligen hört vad jag har sagt. Inte bra. Jag känner mej så taskig, dum och korkad när sånt händer. Det är synd.


Bananas are for Monkeys (drink Gainomax instead) - Then maybe we are monkeys?

Kommentarer
Postat av: Carro

Fetingnajs dag var det verkligen! :D

Men va, det var ju himla synd med nycklarna. Det är vid såna tillfällen jag ibland tänker "ääh, en till erfarenhet jag SÄÄÄKERT lär mig nåt av not"

Typ. Hehe!



Naaaajsa bilder, än en gång! ^^

2010-05-10 @ 22:50:25
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/
Postat av: h

Galet snygg header!! Du har fina ögon!

2010-05-10 @ 23:02:28
URL: http://dagdraumur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0