Tisdag den 11 maj

Hem ljuva hem. När man är ensam då. De närmaste två timmarna har varit två väldigt sköna timmar. Jag älskar att vara ensam hemma! Jag åkte först och hämtade mina nycklar i en liten kiosk som jag och mamma är lite stammisar i. När jag kom hem så såg jag att det var sol på balkongen så jag satte mej där och stickade. Första gången som man använde shorts utomhus i år! Det var jätteskönt. Sen när klockan var lite över 4 så gick jag in, satte på datorn och nu har jag just gått ur mitt fotbad. Nu tänkte jag måla naglarna också. Fast nu kom alla hem så jag vet inte om jag pallar göra det längre. Det är inte samma tystnad och lugn här längre. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0