I mina tankar..

... har jag en liten svag irritation. Mina vänner är inte alla med på eniro, så jag kan inte få vetskapen om deras adresser! Detta gör mig smått frustrerad, jag sitter nämligen och skriver julkort :)
Om några få minuter kommer jag strunta i detta nånsens och gå och sätta mig framför tv:n och kolla efter mitt egna underbart vackra nylle. Hela min skola är näligen med i ett klipp från globen när vi repade inför globens luciakonsert. Och bröderna Rångedal var där, håhå jaja. Jag tycker att du som läser ska ta ett ögonblick av din tid och sätta på tv4 klockan 20.00, även fast jag bara kommer vara med på väldigt långt avstånd i några få ynkliga minuter. Om jag ens är med. hmmm. Det vet man aldrig. Är detta ett spratt? Nejdå, du kan lita på mig ;)

(Som Ni märker så är jag på ett förunderligt roligt humör just nu, kanske kan det var den otroligt välsmakande flygande jakoben som rann ner i min matstrupe för unefär en halvtimme sedan. Detta fantastiska humör har gjort att jag började skriva med detta otroligt förhoppningsvis underbara korrekta svenskan.)


Frid åt eder! 


RSS 2.0