omogen

känner mej omogen. var just på väg och döpa dehär inlägget till BAAAJJJSSSKOOORRV!!!
just nu mår jag piss. faan. sitter i shorts och håller fan på att svettas ihjäl(stavas det så?) min näsa rinner ;( känner mej som en liten snorunge som går runt med en snordroppe under näsan hela dagen utan att märka de. men jag märker såklart när detta händer mej och går och snyter mej :)
varför berättar jag dehär för er? vad ska ni göra åt de? jaja..

De är ingefär såhär jag känner mej just nu. Fast sömningare.

i rather dance than talk with you

planer för dagen:

¤ baka kladdkaka
¤ göra klart geografin
¤ film?
¤ dra till folkan och spela lite trumpet
¤ kolla på idol och grey`s anatomy


de blir nog rätt chill :)

tack skolsyster!

Jahapp, då skall man vara hemma igen :) har blivit förkyld och så så jag ringde till sjuksyster och fråga hur noga det var med förkylningar och så. Då sa hon att jag borde stanna hemma om jag som hon anade hade en infektion i kroppen. Så nu ska jag göra klart mitt geografi arbete :D

Dagens låt: I rather dance - Kings of Convience

de hade mycket och säga.. men vad var de som sa?



Längtar! Glöm inte i kväll!  tv3 21.00

We are not what you think we are

We are golden.

Jahapp, då har man överlevt försra dan på praon. Gick ganska snabbt och komma in det. Alla var assnälla :)
Efter 15 minuter hade jag bytt namn till Gumman. Först var det bossen som inte komihåg vad jag hette som sa det, men sen så fortsatten han och då började hans systerson också kalla mej det. "Går det bra gumman?", "kan du ta ut den här åt mej gumman?", "vad vill du ha till lunch gumman?". Det var lite roligt, för min handledare är en sånt där  skiftande humör. Han sa själv att han gillar att jävlas lite med folk. De va asroligt. I dag blev han sur på en kund för att hon inte visste att det var lök i toasten som hon hade beställt. Hon var allegrgisk mot lök, så då ville hon såklart ha något annat. Haha, sen gick han runt i minst en halvtimme och surade över det.


Fishifantastiska Fishifilén by FishiFelix

Internskämt. Alltid så roliga. de här skämtet är egentligen astråkigt, men jag skriver ner det bara för att det måste ihågkommas. Hittade den här bilden nu! Undrar om gubben där nere möjligtvis kan vara Elias?



Satt i går natt och kom helt plötsligt på att jag ville lära mej den här låten och nu har jag blivit helt beroende! Varje ledig stund så tar jag min gitarr och spelar en stund :) härligt. enjoy


Tjolahopp

Hej allihop! Ny blogg igen! Tänker inte säga vad min gamla blogg hette! ;P den e inte så fin.
Jag sitter här och funderar på om jag ska göra klart världens största geografiarbete som ska vara inlämmnat imorn eller inte. Känner mej ganska förkyld, så är inte på om jag ska stanna hemma imorn eller inte.. aja, om jag kommer ändå vara trött imorn så då spelar det ju ingen roll hur trött man är. Skulle vara väldigt skönt om man bara kunde ligga hemma framför tvn hela dan.. Har inte gjort det på jättelänge nu. Och de finns ju ingen tid till att göra de på lördag ;P


Här har ni lite bra pluggmusik :)




Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0