I mina tankar...

... har jag ett minne av denna fina dag! Med mina underbara Kraft(C)iga, shexiga och shnygga kompisar som jag strax ska sticka iväg och träffa igen! :) Igår var jag i skolan som vanligt, slutade 13.10 för första gången på väldigt länge. Shiitshönt. På kvällen stack jag till bk2 och träffade många finisar. Sen sov erik, jonte och jag hos carro. Great fun. Idag har vi bara åkt runt och gjort typ ingenting. druckit varm choklad. åkt fram och tillbaka till Högdalen. ätit socker. Pratat om "äpplet faller inte långt från trädet".
Nu ska jag åka och leka med lasersvärd.
Hejdå.



Den här kavajen har föresten också varit i mina tankar idag. Den är mycket trevlig och skön men jag vet inte vart den har tagit vägen. hmmm...
bilden är föresten från valborg på mej när jag dricker kokkosmjölk ur en kokosnöt. Intressant för er att veta, right? ;)

mört.. ?

Hej alla fina fischkar! Jag sitter här hemma och diggar livet. Najzbajz.
Har precis fixat min dator hos pappa. Har verkligen saknat spotify, så aldrig mer att datorn får gå sönder! :O
Överdoserar med Kent. Har aldrig tyckt att de har varit så bra som de e nu.



PUSS!


förresten!

God Jul, Gott Nytt År och God Fortsättning! :D

Här kommer en låt som inte alls har något med jul och nyår att göra, jag tycker dock att den är en skön låt som är värd att lyssna på! 





Kramish Bananish! :)

i mina tankar..

... finns en sne känsla, som kommer av att jag glömde köpa minneskort till min ... så nu kan jag inte ta några bilder! :O Gissa vad de är som jag har köpt? :D


RSS 2.0