Hej vänner!

Jag har varit på grymt dåligt humör idag! Hunger, tandvärk efter att ha spännt tandställningen, fasansfull trötthet och allmänt opepp på skolan. Fast det är väll så det brukar vara första dagen efter ett lov? Jag har insett att det finns grymt mycket som jag måste göra när det gäller läxor också. Och det gör ju inte saken bättre. Två prov på fredag, varav ett nationellt i matte. Och dessutom en fetingstor uppsats som ska vara inlämnad nästa fredag. Jag har inte börjat på den än.

Nej usch, det är sånt här inlägg som jag brukar tycka är tråkiga att läsa. Nu mår jag i alla fall bra! Lev i nuet var det ja! Nu fortsätter vi! Jag är just nu ganska så slut. Jag har varit och dansat förstår ni. Det var jobbigt! När jag kom hem så prövade jag att dricka ett helt glas med yoghurt och keso i, för det brukar min pappa göra, så då tänkte jag att jag skulle ge det en chans. Tyvärr så var det skitäckligt, men jag tvingade i mej det i alla fall. Jag var för hungrig och intalade mej själv att jag behövde näringen, för att kunna sitta här vid datorn och skriva klart ett protokoll som jag borde ha skrivit för 2 månader sedan. Nu hamnade jag här i stället då.

Foto by moi!


Kommentarer
Postat av: Carro

Kom inte på något bra att kommentera, segis jag är.

Jag gillade det här inlägget i alla fall, kändes som liksom "Äh, ta det med en klackspark!" och det känslan gillar jag serru!

Du är bra! <3

2010-04-13 @ 22:55:52
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0