Midsommardagen

Den här dagen skulle kunna vara vilken dag som hellst. Men tänka sig, det är midsommardagen. Vad är det som gör den här dagen så speciell? jo, det finns inte en enda butik som är öppen. Jag försökte köpa 6 liter mjölk på vägen till jobbet. Synd bara att Vivo inte ville öppna för ens klockan 11.00. Så jag fick sitta utanför ett tag och läsa metro. Det var helt okej, förutom att jag kom sent då. Jag tog cykeln och bara swischade till jobbet. Jag älskar att cykla. Och jag älskar min cykel.
De enda som verkade ha öppet idag var Brunsvikens Handelsträdgård och café. Ganska skönt och jobba idag, när det knappt var någon som visste att vi hade öppet. Mysigt när regnet smattrade mot taket, och inte alls så stressigt som det kan vara. En lugn och skön dag.



När jag blir stor ska jag föresten bli big and beutiful, bara så ni vet. Jag skulle gärna skriva att det är jag som har tagit bilden, men den är bara tagen med min kamera. Så ge cred till min kompis Zara i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0