Måndag

Hej. just nu kommer jag inte ihåg vem jag pratade med om att man inte vet vad man ska svara om någon skriver "hej." i ett sms. Joo, nu vet jag! Det var Zara m.fl! Vi kom fram till att man svarar "hej?". 
Intresseklubben antecknar. 

Jag sitter här hemma och ska snart gå och sova tror jag. Upp 06.00 och duscha i morgon förstår ni! den här dagen har varit en vanlig dag. kvällen har varit otrooligt tråkig! jag har inte varit pepp på någonting. Så jag har bara suttit framför datorn och tvn hela kvällen! Nu känner jag mej som en dålig människa eftersom jag egentligen hade tänkt att jag skulle åka hem till My och träna med henne. Jag trodde att jag inte skulle hinna så då sa jag nej. Och i stället satt jag här hemma och gjorde ingenting. Fy på mej!

minne som gör mej glad! Puss på er allesammans!   

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin bild min vän!

Serru, nu är jag också bloggare igen :) kanske går det bättre den här gången... Hehe!

2010-04-06 @ 21:13:02
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0