En helt vanlig natt vid datorn.

Japp. Nu sitter jag här igen. Och jag som skulle gå upp tidigt i morgon och vara pigg och typ springa en mil. Så kommer morgondagen inte att bli. Typiskt.

Just nu sitter jag och laddar upp massa bilder från Finlandsresan med klassen på Facebook. Det är väldigt många bilder. Det måste ha varit en av de sämsta klassresorna nånsin. Ett hostel med lodisar. Korridorerna hade sånna där lysrörslampor som gjorde att det kändes som om man var på ett koncentrationsläger. Duscharna luktade avlopp. Det var båstoaletter. Man var tvungen att gå 3 km för att komma in till stan. På tredje dan märkte vi att det fanns spårvagnar som man väldigt lätt kunde planka på. Listan kan göras lång. På dagen man skulle åka hem så var man jätteglad för man längtade hem, trots att man bara hade varit borta i 2 nätter. Men det var roligt umgänge så det blev ganska roligt i alla fall. Mysigt nästan. Man satt och garvade åt hur tragiskt det var nästan. Särskilt när man visste att en annan nia var på 4-stjärnigt hotel i Riga samtidigt.

Känner mej riktigt stolt över att ha tagit den här bilden!

Kvällens feeling:


Kommentarer
Postat av: Carro

Det låter riktigt sorgligt det där. Riktigt sorgligt.

Jag vet inte om det är nån tröst, men vår klassresa går ut på att åka till Barnens Ö och spela typ brännboll. Here I come! ;P



Bilden är grym! Var är den tagen? ^^

2010-05-09 @ 14:18:26
URL: http://hjarnanssmorgasbord.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Svar: Jag tog den i Helsingfors, det är en megastor katedral på ett torg i city :)

2010-05-09 @ 20:10:02
URL: http://iminatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0